Dessie erkänner och går nu ut offentliget?

Jag har alltså fått detta skickat till mig av en läsare.. Så urarta inte på mig angående det här, ni alla väljer själva vad ni ska tro och inte tro!
(ORGINALPRINTEN)
(JA KLIPPTE UT DE "INTRESSANTA")
Det som står är alltså:
Deseree Nilsson - "Great! Så du vet också om att jag runkat av (******) ? =D Har jättebråttom ;..."
Det är alltså den ökände Jokiboi det handlar om.. Cirkulerar ju en massa bilder på deras olika konversationer på msn och så vidare..
-----
Dessie erkänner och går nu ut offentliget !
Alla har vi undrat angående den här "runk-historian" om den är sann eller inte. Denna bilden säger allt. Ett erkännade på facebook. Facebook + print = underbart ! För då kommer den dolda sanningen fram. Tack vare alla mina trogna blogg-läsare som följer denna blogg har lyckats få tag på denna bild. Personen har bett om att få vara anonym, eftersom han e
Alla har vi undrat angående den här "runk-historian" om den är sann eller inte. Denna bilden säger allt. Ett erkännade på facebook. Facebook + print = underbart ! För då kommer den dolda sanningen fram. Tack vare alla mina trogna blogg-läsare som följer denna blogg har lyckats få tag på denna bild. Personen har bett om att få vara anonym, eftersom han eller hon känner både Alexandra "Kissie" & Dessie. Folk är mer trogna mot mig och min blogg än mot sina egna polare verkar det som, men vad vet jag.. Tycker bara det är kul att driva en skvaller/diss blogg :D
Tycker jag får fler och fler tips om att detta verkligen är sant så får väll buga mig under faktan..

Kommentarer
Postat av: Emma Rååsahest

Säkert att det är Dessies profil på facebook? Det kan ju lika gärna vara någon annan, och man har ju sett lite då och då att hon heter Desiree Barbie Nilsson på facebook...



Nu kanske jag försvarar henne, fast det vill jag helst int....

2009-10-02 @ 12:15:41
URL: http://brunett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0