Dessies blogg awards klänning!

Detta är vad Dessie ska köpa till denna prisutdelning eller vad man kallar det. Jag har gjort en ganska kvalificerad gissning på vilken klänning hon kommer att ha på sig! Hon handlar ju alltid på Gina så det är ju en självklarhet att det är därifrån klänningen kommer att komma.. Sen henne prisklass borde ju vara kring 2-500 kr. Så denna klänning är vad jag tror hon kommer att ha:
200kr.. Så kommer hon ha råd till ett par skor med! Nu är det bara att vänta och se hur rätt jag kan ha. Skulle faktiskt inte ens bli förvånad om jag har rätt. Hon får ju typ fortfarande veckopeng av sin mamma så nu har hon sparat den hela året inför detta! :)
Notera också att namnet på klänningen är Debbie party, ganska nära Dessie med ;D Sen gillar hon ju att lotsas vara full och det tycker väll hon är party.. Så där har ni det, varför detta kommer bli hennes klänning.. Liksom: Dessie Party xD

Kommentarer
Postat av: Alex Bring Palm

Hon borde väl egentligen bli sponsrad med en klänning om hon nu är så jävla känd ! tycker det är konstigt..

2009-10-14 @ 19:39:34
URL: http://fuckwithyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0