dessies stil idag.

hennes nya klänning, hon undrar om vi inte tycker hon är snygg.
jag tycker nog inte att den sitter riktigt som en klänning skall el vad tror ni?
inte tyckerjag de är snyggt när den sitter så över hyllan ialf.
man ser ju hur klänningen sitter åt o tycker upp så i profil skulle hon nog se ganska platt ut mitt på bröstet.
och frågan vi även ställt är ju om dessie är kobent ,  det är väl ganska konstaterat nu- hon är kobent.
 






dessie tycker hon är punkig idag, sj ser jag inte vart de punkiga är med en vit tisha ,jeans leggings o stövlar?





dessie dissar jeans leggings för att dom sitter för högt upp.. och om hon nu hatar dom varför använder hon dom då?
är de fröken dubbelmoral som är igång igen kanske!?

de ser ju även ut som hon brutit lite fler naglar kanske borde testa acryl nästa gång !?

men det är ju inte meningen att man skall ha dom som vanliga jeans utan för att ha under en lång tröja/linne
men ja detta har väl dessie missuppfattat som det mesta annat denna damen talar om.
och även på denna bilden ser man hur kobent hon är.


Kommentarer
Postat av: anonym

hur fan pallar du hacka på dessie!? INNERST INNE VET JAG ATT DU VILL VARA SOM HON SÅ DU FÖRSÖKERT BARA VISA ATT DE ÄR SÅ MEN DE GÅR INTE SÅ RA ! DU SJÄLV ÄR SÄKERT OCKSÅ KOBENT , MEN HUR FAAAAAN PALLAR DU ASSÅ !? KAN DU ITNE SKRIVA MASSA PRIVATA SAKER OM DEJ SJÄLV ISTÄLLET TILL EXEMPEL ATT DU VAR PÅ EFTERFEST EN KVÄLL OCH RAMLADE NER FRÅN SCENEN! HUR MOGEN ÄR DU IGENTLIGEN!?

2009-10-08 @ 07:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0