Är Kissie gravid?!

Har fått lite olika mail ang denna tös! Så tänkte göra ett kombinerat inlägg :) Hoppas detta är okej för alla..
Först vill jag bara tacka alla som skickar mail och kommenterar, ni är underbara! Men glöm inte att skriva er bloggadress om ni vill bli länkade, vissa vill ju vara anonyma så man vet ju aldrig! Så om tex Moova, veronica och Charlotte vill bli länkade så kommentera eller något så läggs de in asap :D
Länk till charlotte.
Länk till moova.

Många har antagligen funderat över att denna klänningen inte kan ha kostat 20000kr eller vad den nu skulle kosta, har för mig att det var något i den storleksordningen! Okej, det är ed hardy/Christian Audigier (antar jag) men kollar man på klänningar från denne man kostar de 3-5000! Så är ytterst tveksam på att denna klänningen var den dyraste på galan. Mogi (hon som har sjukt balla videoinlägg) bar en klänning för 14 000! Tycker dock att hon bär upp den bra :) Dessie skrev ett inlägg innan på dagen att hon inte skulle äta för att kunna se snygg ut i klänning.. Verkar inte som Kissie tänkte på detta ?! Hon har ju en liten gravidmage på bilden, så antingen har hon varit på buffé med all hennes favoritmat eller så har hon och killen haft en trevlig stund för 3-4 månader sedan :) Hoppas ni förstår vad jag menar :)!
Nej jag har fler inlägg att skriva om denna tös så ska inte spinna loss för mycket i detta! Tack än en gång till er som hjälper mig att uppmärksamma saker och ting! :)

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Jag vill gärna ha länkning! :D (aaaa'

bara så älskar din blogg! :) fortsätt men det du gör för det är du bäst på! :D

2009-10-18 @ 22:04:26
URL: http://charlief.blogg.se/
Postat av: moova

http://www.moova.devote.se

länk till mig :)

2009-10-19 @ 02:00:49
URL: http://www.moova.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0