Kissie tycker till!

"Tänk er, för 3 år sen gick jag på Bellas bloggträff för att lära mig blogga.. Igår fick hon säga på scenen "jag var en gång Sveriges största bloggerska", jo why? För jag har tagit över platsen! Helt sjukt eller hur? Alla sa att det inte skulle gå men jag är.. JAG! Inte någon fjortis i 15 årsåldern som snor någon annans stil, utan jag! Jag är helt unik (vilket dom sa i min presentation igår när jag skulle få ta priset HAHA)!" - Alexandra "kissie" Nilsson

Man kan ju undra vem Kissie tänkte på när hon skrev detta inlägget... Dessie såklart! Hon vill  förstås också skryta om hur hon har lyckats.. blablabla..! Fast det är ju faktiskt sant. Sen kan man ju diskutera att både Kenza och Blondinbella inte bryr sig mycket om bloggandet längre, de har gått vidare och massa så ju! Så man kan ju säga att de har gått ifrån tronen med vilje :) Men någon gång inser alla fjortisbloggarna att det är dags att gå vidare och lämna detta livet bakom sig, ja.. eller något :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0