Dagens diss!

Jag tror att jag var inne på den sämsta bloggen någonsin ikväll! Personen börjar med att skriva att det kanske är en tjej.. Personen skall vara anonym! Har gjort 5 inlägg.. Skriver precis som Kissie, provocerande och påstår sig vara rik.. SUCK! Nu till det som var det roligaste; "Hon" skrev om hur känd hon hade blivit redan efter första dagen (hon har haft den i 4, tror ja).. Att alla ville adda henne på facebook, hur alla skickar mail till henne osv! Det roliga är ju att hon är anonym så igen vet vad människan heter.. Hon, om det nu är en hon.. Har inte skrivit ut sin mail heller så hur kan alla skicka till henne? Enligt hennes två kommentarer så är hon bara pinsam och sämst :D!
Så denna blogg dissar jag idag:
Var tvungen att censurera den lite, vill inte utsätta mina läsare för en sådan pina det var att läsa.. Sen vill jag självklart inte länka nollan xD Jag e ju den största bloggen häromkring, skämt-å-sido!

Kommentarer
Postat av: Selloow

Checka in Foki ;)

Senaste inläggen hon har.

Verkar som om tjejen äntligen fått kompisar :D

2009-10-28 @ 17:11:38
URL: http://selloow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0