Godmorgon!

Ni har väll inte glömt att ställa tillbaka klockan? Isåfall så påminner jag er ju nu..
Funderar på att köpa en ny systemkamera, en som tar bra macrobilder :) Har tänkt på det skitlänge och ska nog åka in till staden nu och kolla vilka olika alternativ det finns.
Annars vet jag inte så mycket vad som händer idag. Skall kanske till min farmor och äta söndagsmiddag, hon har ju snackat om det riktigt länge nu!

Kollade min mail innan idag med, hade fått ett gammalt bildkollage från en läsare som hon ville visa er alla :)
(Klicka på bilden så kommer ni till henne)

Kommentarer
Postat av: AlexBringPalm

HAHAHA KISSIE JUU ! LoL

2009-10-26 @ 01:06:12
URL: http://fuckwithyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0