Härmar Kissie Dessie nu :O?

Jag vet att jag brukar klaga på hur Dessie hela tiden drömmer om att vara som Kissie. Att hon härmar hennes varje steg! Detta verkar dock inte vara sant i alla lägen, tro mig.. jag är lika chockad som er! Men Det var ett läsar mail som fick upp mina ögon för detta.. Att Dessie vart först med ca 30 min med att lägga upp "vad skulle du ändra på mig" i bloggen. Denna hemska tanke.. Det är dock sant!
Blir faktiskt inte förvånad om det var Miss D. Nilsson her self som skickade mailet :D haha!
Dessie.se kl 16:04
Kissies.se kl 16:32

Kommentarer
Postat av: isabell

bästa!

2009-10-01 @ 21:08:55
URL: http://isabellsdiary.blogg.se/
Postat av: shibby

eller så gör Kissie det för att provisera eller hur det nu stavas xD

2009-10-02 @ 17:04:45
URL: http://metrobloggen.se/shibby
Postat av: juliaaa

jag tror man kan ändra tiden på inlägget? (:

2009-10-04 @ 19:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0