Kissie får sig en spark i ansiktet!

Kissies.se
Måste bara skriva av mig. Kan ju först säga att det är tur att man inte träffar denna enormt blåsta, fula, falska, påhittade NOLLAN var dag. Jag tror jag hade hamnat i fängelse då, eller snarare jag vet! (varför fattar ni nog) Jag orkar snart inte driva denna bloggen längre. Vissa driver mig till vansinne!!!!! Förstår verkligen inte hur inkompetent en människa kan bli? Hur lågt man kan sjunka? Varför "snackar" ingen vett med dessa människor ? Jag hade inte kunnat stå emot frestelsen.. Ja nu ska jag inte skriva av mig mera för då blir jag väll anmäld xD!
-----------
Hon skriver på bilden om hur söta dom är.. Men HUR många ggr har hon inte skrivit i sin blogg om hur mycket hon HATAR feta människor. Sen umgås hon med dem, tjejen på bilden och amir tex? Är det bara för att alla andra lämnat henne? HOPPAS DET! För alla hennes gamla kompisar är ju de som nu förser folk med skvaller här på nätet! SÅ JÄVLA UNDERBART! Sen finns det ju ett talesätt som Kissie verkar försöka sig på, det lyder: Om man umgås med en person som inte är lika attraktiv som en själv, blir man själv attraktivare. SYND BARA ATT DETTA INTE GÄLLER DIG DIN FALSKE SATE!!!!!!!!!!!!
(lite trött på dem som kanske märks..)

Kommentarer
Postat av: Alex Bring Palm

kunde inte sagt det bättre själv ! hade dock tagit till lite mordhot, men det får hon nog så det räcker .. hoppas bara någon ställer saken till verk !

2009-10-10 @ 15:08:23
URL: http://fuckwithyou.blogg.se/
Postat av: Marie

Det här visar ju bara att kvinnan har lyckats. Hon går ut för att provocera och tydligen har hon ju lyckats provocera dig rejält. Det är det här hon har blivit känd på och kommer fortsätta vara det i och med att folk irriterar sig så mycket på skitsaker. Varför bryr du dig ens?

2009-10-11 @ 21:56:38
URL: http://mariezeising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0