Kissie goes suicide doctor!

Kissie.se
Jäkla tur att man inte lyssnar på NRJ! Hade jag fått höra henne var vecka så hade man ju fått slänga ut stereon genom fönstret eller klösa ut ens öron.. Det roliga är ju att hon snackar om hur känd hon är, haha! Men om man ser på det såhär: Kenza - MTV, Blondinbella - MTV och sen Kissie - NRJ ?! Någon som ser vilka/vilka som är "A"kändis/ar ? Ja, inte är det den sistnämnda i alla fall.. När ska hon inse att hon aldrig kommer komma förbi dessa två. Kanske med läsarantalet men aldrig annars.. Både Blondindbella och Kenza har ju "lämnat" bloggandet och satsar utanför, just för att de får bra erbjudanden och inser att det är en framtid i det. Då är det ju klart att de förlorar några hundra 13-14 åringar som tycker att Kissie är skitrolig att läsa eller ngt. Så då byter de ju.. Sen kan jag ju inte förstå hur Kissie kan få ge råd till människor? Kan man hitta någon mer ytlig och osäker person ? Utanför bloggen är hon ju en hjälplös liten flicka som inte riktigt vet hur hon ska bete sig.. Detta är väll den sämsta att fråga om råd!? Så snälla ni, ring mig istället.. Om ni har problem vill säga.. Jag kan ju inte va sämre än Kissie i alla fall! Ja EPIC FAIL PÅ NRJ! (vi alla får hoppas att inget litet barn tar självmord nu, efter att fått råd från K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0