Kissie HAR tyckt till..

"Fixering...Det är så hämskt att man kan bli så bestatt av någonting så man kan dö. Det är svårt att förstå hur man kan vara så besatt av sin kropp, eller är det svårt? För mig är det faktiskt inte det, att förstå hur man kan må så dåligt över att man inte är nöjd med sin kropp är nog lättare än man tror. Är du själv nöjd? Ja(?), då grattis du är unik och en av få! Nej? Då är du som mig och måånga andra tjejer och killar där ute. 
Vad gör man då åt detta, svälter sig själv och tränar timmar efter timmar är vad några gör. Vad gör du? Plastikoperation då..? Det går fort ju! Hatar att jag faktiskt ens har tänkt den tanken men så är det, för många. Funderar fortfarande på att göra ett ingräpp, men inte just nu för sekunden. Synd att det ska vara så eller hur?
Jag skrev detta tidigare "Varför inte älska dig själv, du ska ju ändå leva med dig själv restan av livet?", ja så kan man inte bara vara nöjd? Det är ju igentligen du som ska vara nöjd med dig själv, ingen annan!
" Kissie 2år sedan.

Lite ironiskt imed att hon i detta nu är påväg till Uppsala för att göra läppförstoring för 5e gången denna månaden.. Lite kul det hade varit om typ läppen spricker eller något i den stilen :) Muahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0