Kissie klankar på Paow!

Ja här nedan har ni inlägget som Kissies.se skrivit! Ni kommer väll ihåg för ngn vecka sedan att hon skrev om henne i veckans diss då med?! Kollar ni i mitt arkiv så hittar ni säkert det :) Då svarade dock inte Paow med något.. Det gjorde hon Idag! Det kommer i nästa inlägg så ni har säkert redan läst det imed detta inlägg ligger under! :D Hon har ju använt bilden som är på Paow och Amir också.. Fast det är ju faktiskt sant, hennes löshår ser förjävligt ut :( Men ni kan ju läsa det paow.se skrivit över orginalbilden :) Det kanske är sant? Amir skrev i sin blogg att han och Paow VERKLIGEN INTE skulle bli vänner igen.. Detta för att bevisa något till kissie? Alla vet ju att kissie försöker bråka lite med alla ? Hon lyckas dock inte få respons så ofta.. För att klanka lite på kissie så hade ju jag skämts ögonen ur mig om jag var tvungen att spackla på tusen lager smink var dag för att inte se ut som kräk :S
Orginalbilden:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0