Kissie mot Emelie !

Många vet att det är Emelie som brukar sprida en massa smaskit skvaller om Kissie. Har faktiskt väntat på att Kissie ska reagera och "hämnas" med något inlägg... Och igår hände det, inte lite heller! Hon Skrev en hel novell om hur mycket hon hatar denna tjejer och hur äcklig hon tycker att hon är.. Fast ja, jag hade med varit sur om någon spred sanningen om mig (om jag var Kissie då). Hon har ju gjort allt för sin image.. Men alla vi andra älskar det! Bloggen som Emelie har heter: http://lemondream.blogg.se/ ! Inlägget kissie skrev ser ni här nedan. Under är Emelies svar till henne! ENJOY! (Ska på kalasande ikväll med så vet inte hur det blir med uppdateringen men ska göra mitt bästa)

Svaret Kissie fick:

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jaha så man ser ut som ett missfoster och är äcklig för att man har acne? Tack det där sved....

2009-10-18 @ 17:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0