Kissie och Amir i WIPEOUT!

Kollade detta inlägget på Kissies.se! Funderade direkt på att det var wipeout hon snackade om! :) Det är ju tydligen både hon och Gaybloggen.com som skall medverka i något program. Imed han med skriver om det i sin blogg också (som ni ser på printen)! Varför jag nu kom att tänka på wipeout har med en tredje print att göra. Nämnligen ett inlägg som jag läste på Kenzas.se för ett tag sedan... Så fick söka upp det på google till er så ni inte tror jag hittar på. :D Som ni läser i hennes inlägg så tackade hon nej till detta erbjudande. Om det nu är det dessa blondinerna skall vara med i vill säga.. Då har de tagit hennes plats kan man säga! För de krävs ju faktiskt ett par fjortisbloggare för att nå upp till Kenzas nivå, eller hur? Sen att det har tagit en stund för dem att får erbjudandet är väll antagligen för att de har frågat en massa andra under tiden men alla har tackat nej :( ! Tur att det finns så desperata människor i denna bloggvärld! Men vi kan ju hoppas på att jag har rätt så fick ni ju veta detta i alla fall :)
Kissies inlägg:
Gaybloggens inlägg:
Kenzas inlägg:

Kommentarer
Postat av: messie

hahaha då lär vi få se hennes riktiga jag utan smink :P

för hon kommer ju inte va torr i ansiktet precis ;P

2009-10-20 @ 18:31:51
URL: http://messienplayboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0