Kissie/dessie matproblem

kissies.se
Paow skryter om hur hon är född smal och kan äta typ vad som.
Amir äter vad som helst och skiter i vad konsekvenserna blir.
Dubletterna Kissie/Dessie påstår att de inte äter något och lever på vatten (typ).
Sen när de är ute och äter med sin kompisar köper de ändå värsta tallriken med mat som de sedan bara ska ta kort på.. Varför ens säga att man bantar när det är så jävla självklart att man inte gör det ? Får man så mkt läsare av det? Då kan jag ju säga att jag med bantar från och med nu! Jag ska äta ett riskorn per dag och dricka ett glas mjölk. Detta är det jag ska leva på!
..... Så nu får vi se hur många läsare jag får nu när jag med bantar :)
förstår inte bara varför man lägger upp bilder på mat och skriver "INTE MIN" ?!?! Om det nu inte är din, skit i att ta bild på skiten då.

Kommentarer
Postat av: jeanette

hahaha klockren :D

du och jag får börja med riskorns dieten :D

2009-10-11 @ 13:03:05
URL: http://nettyys.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dom e blåsta, de e det ända man kan säga om dom...

2009-10-11 @ 16:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0