Kissie/Dessie/Paow @ Aschberg!

Printen är ifrån Aschberg´s program som sändes klockan nio idag! Klickar ni på "Ashberg" kommer ni till TV8:as webbtv!
Jag kollade på denna precis då jag hade annat för mig när det sändes på tv! Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska säga..

Kissie försöker visa en professionell och intelligent sida då hon svarar på ett faktiskt ganska proffsigt sätt. Med denna kommentaren måste ni ha i åtanke hur hon annars skriver av sig! Menar ju inte att hon är raketforskare eller något.. Hon påminner också alla om att man inte får skriva om killar utan de ska heta Mr X! Sedan att man inte skall skriva att man mår dåligt pga bloggen.. MEN VA INTE DET NYA TRENDEN??!?!

Paow sa väll inte något som jag tyckte var så intressant, dock hade hon den rosa tubsaken på sig som vanligt! Lite komiskt.. Som om amir hade haft hans randiga t-shirt på sig i tv :)

Dessie var väll i liga med Paow... Hennes hår vart också lila av allt silverschampo, lyckat :)
Aschberg ställde frågan:
"har ni någonsin varit kära?"
Då säger hon nämnligen: (minns ej exakt) men typ; NEJ, nja, eller jag vet inte..
Sedan i nästa mening säger hon att hon skriver om kärlek i bloggen osv.. ?! Saken är ju den att hon har en kille? haha, undra hur glad han blev av det svaret, HAHA!
Någon som noterade något annat skoj?

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahhaha du är så jäää'laaa grym!

Älskar din blogg!

2009-10-27 @ 22:46:51
Postat av: Shibby

eller så är även denna killen för dessie ett pr trick ;/

2009-10-28 @ 11:19:06
URL: http://shibbythatsme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0