Paows svar till Kissie!

Amir skriver i sin blogg "Och angående det hon skrev i sin blogg idag... Där har ni anledningen till att jag inte vill vara hennes vän :)"

Med detta i åtanke kan vi ju gå vidare till vad Paow skrev om Kissie efter att hon klankat på henne ännu en gång!
Ja det finns ju faktiskt inte så mycket att kommentera i detta inlägget! Jag tyckte faktiskt att det var bra skrivet av henne. Hon har ju faktiskt rätt angående vad hon säger, ser nästan mig själv i hennes text! rörd* Ni kan ju kolla under bilden och säga vad ni tror om min gissning ;)!
Paow.se
f***a = fista :O?

Kommentarer
Postat av: vikky

haha, Kissie är verkligen en dum blondin :) eller ja, det är ju dessie och paow också!

2009-10-31 @ 20:39:37
URL: http://vh931122.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0