Svar till era frågor!

#1: Läs svar till #7! :)
#2: Lite hemligheter får jag allt behålla! :)
#3: Jag hade en vanlig blogg innan, men tyckte att det var segt att bara skriva om sig själv! Så följde jag en tjej som hade en just skvaller/diss blogg. Men sen lade hon ner så tänkte jag att ja skulle göra en själv. Har alltid varit bra på att va lite elak.. Så det kändes faktiskt naturligt. Så ja, jag får ut nöje av det hela. Sen att jag vet att ni skrattar lika mycket som mig :) Jag har väll funderat på om man skulle skriva om mig också men vet inte vad ni hade tyckt om det..
#4: Det bästa med att blogga är att få kommentarerna, sen när man ser hur många det faktiskt är som läser ens blogg. Inte för att jag har tusentals men kring 500 unika per dag. Sen ibland är det nere på 300, men det är ju sånt ni ska hjälpa mig med! :)
#5: Jadu, jobbar mkt med min dator på fritiden så jag kollar på de andras lite då och då.. Hittar jag då något som jag tycker är kul så lägger jag upp det. Allt för er ju :) Sen om jag inte har tid så gör som sagt min hjälpreda det!
#6: Jag kan väll ta mig en titt hörredu!
#7: Hejsan du! Det är en kille som har startat bloggen men han har en liten hjälpreda som skriver ibland gör bloggdesign osv.. Denna hjälpreda är en tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0