The first "thumbs up" in my history goes to FOKI!

Detta är alltså den FÖRSTA gången jag får använda min "tumme upp" bild.
Så får väll öppna mitt hjärta för en gångs skull för den blogg jag verkligen inte KAN hitta något att klaga på!
Alltså www.fokis.se !
Hoppas hon känner sig så hedrad som hon borde då detta går emot mina principer med bloggen.. Hade ju dock gjort en tumme upp bild så ja, kanske tänkte att den någon gång skulle komma fram!
Kan ju lämna en motivering till varför jag tycker så gott om denna blogg:
Hon skriver mycket om roliga prylar, det älskar jag! Sjukt kul att kolla på vad (japanerna inget menat mot ngn!) hittar på för något kul! Men bara så allmänt, älskar sånt!
Sen har jag försökt att hitta ngt negativt att skriva om den, har ju självklart kollat igenom alla bloggar ang detta, och Foki vart nog den som stod ut mot mängden mest utav alla! Det finns verkligen inte något negativt att säga om denna tös. Sen hennes röst ska vi ju inte ens tala om, som om en docka fått liv :) Så jävla sött, haha.. Blir verkligen helt glad av att kolla på hennes video bloggar!
Denna bloggen känns också så äkta, inte så jävla plastig som Kissie, Dessie, Paow, Krillebooi & Amir...
Så all the blogg cred goes to you FOKI. Keep uo the good work!
Önskar henne lycka till på blogawards!

Kommentarer
Postat av: shibby

ja jag älskar verkligen hennes blogg, och hon är så grymt söt och gullig som du säger en docka som fått liv :)

2009-10-02 @ 17:10:15
URL: http://metrobloggen.se/shibby

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0