Till och med 12-åringar dissar Dessie :)

Tyckte verkligen detta var så ironiskt :) HAHA. Till och med en 12-åring dissar henne :D Jag tror faktiskt att 70% av de som faktiskt läser hennes blogg gör detta för att skratta och håna henne! Eller ? Kanske gör alla det ? Sen att hon räknar sig själv som en 18-åring? HAHA, Kolla på bilden ovan.. Tycker du sen att hon ser ut som 18 kan ni ju kommentera det. Skulle jag se denna flicka hade jag undrat om hon gått ut grundskolan?! Ser till och med ut som ett typ mimmi linne hon har på sig? Jo, det är jävligt många som är över 14 som har det :) speciellt när man försöker va snygg på bild xD Sen att hon skriver om att hon skriver om "hämnd" i slutet, haha.. vad skulle hon kunna göra ? Det bevisar ju bara vilken fjortis hon är.. Eller ja.. allt hon skriver, gör och ser ut SKRIKER ju fjortis!

Kommentarer
Postat av: ällen - | - Feta barn är svårare att kidnappa.

HAHAHAHAHAAA!! Min lillebror ser äldre ut än henne och han är 11år >_<

2009-10-14 @ 20:53:41
URL: http://tjockisbarns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0