AMIR -> :,(

Detta var vad Rahlenfeldt skrev på hans blogg.. Försöker han slå sig in i skvallerträsket ? Eller han har fattat att hans blogg suger så fruktansvärt mycket? Eller dte är bara jag som tycker det är segt att läsa om att han festat.. Han skriver verkligen INGET intressant, sen så kan han ju fråga sig varför ALDRIG de unika antalet besökare ökar.... Fast, han har dock rätt i det han skiver! Till och med jag fick mig ett gott skratt när jag såg detta.. Var också inne på gaybloggen.se och kollade upp va han tycker om Anna Anka. Tror att denna bilden här nedan förklarar mer än väl att krillebooi faktiskt hade rätt! HAHA! Stackars bögen, han kanske skulle följa sin bästis kostråd.. Så Amir läser du detta, printa Kissies matdagbok och se om du kan nå upp till idolens krav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0