AMIR HEMLÖS ?!

Detta var vad jag möttes av nu när jag skulle in på Amirs blogg. Kan ju faktiskt inte mer än att tycka synd om honom, ingen vill väll vara hemlös vem de nu än må vara! Så tänker inte spekulera i hur han har det hemma för det måste finnas gränser, även för oss! Det jag reagerade på var varför han inte sov hos steffi mera? Han hade ju "flyttat" dig och hade eget rum? Så jag fick fundera lite tills jag kom in på Paows. Läste där att hon och Krille var där ikväll.. Då fattade man ju plötslugt varför "det inte gick ikväll" Stackarn! Undra hur bra vän hon där steffi är om hon nu slänger ut sin hemlöse vän för att vara med hans ärkefiende ? Hm, detta kan man ju fundera på.. Allt är fejk as ususal? eller är detta på riktigt ? Hur som helst, paow är med krille. dom är hos steffi dit amir flytt, amir "åter på gatan" är han den nya svaga igelkotten alla andra spelar fotboll med? eller ? Skriv gärna era tankar!
I know you love me!
(Bilden från paow)

Kommentarer
Postat av: N Bitch

tack för tipset men ja förstår ändå ingenting:( får försöka hitta någon som vill hjälpa mej:) tycker synd om amir:(

2009-09-24 @ 18:53:35
URL: http://nbitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0