AMIRS HEMLIGA INLÄGG (ang Paow)

Om ni är inne på Amirs blogg nu (gaybloggen.com) så är det bland annat detta ni möter. Förstår om alla mina köra läsare blir nyfikna då och undrar vad som en gång i tiden stod där?! Så här har ni:
(Sorry om bilden e mini men hoppas ni har lika bra ögon som mig :) )
Han snackar om "hur dåligt han mått hela sommaren" men om man läser hans blogg verkar det som att han har haft hur roligt som helst. Han skriver om sin "älskling" och att de ska "mysa" men nu så har det tydligen förändrats helt.. För de som inte fattat än så är det Paow han snackar om. Har gamla inlägg om alla dessa dispyter! Bjuder på en bild som jag hittade från i somras på hans sida så kan du ju själv tyda hur TRÅKIGT han har.. Själv tycker jag att han ser ut att njuta ganska mycket:
(gaybloggen.com)
ELLER?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0