DESSIE DISSAR KISSIE!

"Gina Tricots beiga leggings Dah.. Jag köpte dem för typ 2 månader sen, och det är ju typ en evighet sen!? Men jag använder inte kläder jag har haft längre än 2 månader, så dem har jag slängt! Men folk som köper sånna typ den här månaden och har på sig dem nu, euw..? För dem är verkligen fula, jag menar typ wannabe chinos?" Dessie.se
Kolla in vad dagens look är på Kissie! Antar att ni också ser att hon just har de leggings som Dessie pratar om.. Hon snackar också om the voice bland annat och vi alla vet ju att samma blonda dam varit med där också!

Kommentarer
Postat av: beeecka

armandet va med på bilden före, tack för underbara dissar ;)

2009-09-28 @ 23:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0