DESSIE -"LÄSER NI INTE SKVALLERBLOGGAR?"

"Läser ni inte skvallerbloggar? Dah.. Dem har ju faktiskt räknat upp alla killar jag varit tillsammans med det här året (Alltså 2 killar!) Men de har också lagt upp alla bilder på fyllekyssar..? Ni går ju på allting man lurar i er ;) För tror ni seriöst att OM jag hade haft pojkvän, att jag då skulle kysst killar då ibland? Ens pussat de på kinden? Eller ens raggat upp någon? Hello, wake up call..

Ni är ju fan mer dumma i huvudet än vad jag är ;) Haha.. Men ska göra det klart för er, jag har aldrig varit tillsammans med en kille i 8 månader, det var ironi! (Om ni nu vet vad det också betyder?) "
- Dessie.se
Ja här har ni bevis på att ni verkligen ska läsa skvallerbloggar och inte lyssna så mycket på dessa flickor. Bara för att hon har trogna anhängare som tror att hennes ord är lag så kallar hon er idioter och ber er läsa skvallerbloggar. Ja de är ju snällt sagt! Så gör som Dessie säger och lämna henne och läsa här istället så får ni reda på sanningen om denna lilla sak! Ja det var väll detta jag ville säga!
Kommer inte uppdatera mer idag bara så ni vet. Men ni kan ju kolla gamla inlägg om ni inte läst!
Som de andra säger: I know you love me, Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0