DESSIE LILLA!

Dessie.se
Hon skriver precis som att SATS är det dyraste gymmet i norden... Det kostar kring 300/månaden om du vill kunna träna på ett specifikt gym.. Sen så är ju denna lilla flickan typ 14 så då kan man ju träna som barn.. Vilken blir ännu billigare :) Så lilla gumman, skriv inte som om du ör störst bäst och vackrast, CUZ YOU AINT!
------
Men som Paow säger: "Angående med soc-bidrag osv. Nej, det var bostadsbidrag vad min mamma berättade för mig. Vet inte ens vad det är, men det är helt ärligt bara synd om Dessie. Till och med hennes egna syster säger det. Tycker synd om henne. Men som sagt, nu tänker jag inte skriva mer om dig. För jag har försökt visa för både dig och mina läsare att jag verkligen inte gillar dig."

Kommentarer
Postat av: Nbitch

de är ju inte ens på alla gym man får gymkort under 15?

2009-09-27 @ 23:30:40
URL: http://nbitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0