DESSIE, SUCK!

Hon babblar FORTFARANDE om den jäkla mjukisdräkts iden. Den har verkligen funnits i 47år. Nu tänker jag inte ens lägga mer energi på detta då jag bara suckar var gång jag läser om detta!
---
Ni läser detta inlägget hon har skrivit här uppe. Det är alltså taget från Dessie.se! Hoppas att det inte är någon som fattat att om ni läser Kissies blogg sendan Dessies så är det av samma skrot och korn! Saken är ju den att Dessie härmar Kissie hela tiden. Skriver sedan o hur andra härmar henne.. Om det nu är så så härmar de en redan härmad stil.. Eller så är det bara från kissie de har fått de, vilket verkar mer troligt imed hon alltid kört med den stilen och är en av de populäraste bloggarna i SV!
---
Kan väll också be om ursäkt för min urusla uppdatering! Mitt internet har krånglat och nu är jag hos en vän så därför kan jag blogga till er! Så bli inte sura på mig, gör så gott jag kan! PROMISE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0