DESSIE WITH HER S.G.

En sak som jag har märkt på sånna som försöker "va något" i storstaden så är det att man måste ha solglasögon alltid. Är det bara för att dom tycker de är så dyra (SOM TYP ALLA GÖR) att de måste användas hela året runt?! Eller vad är det liksom, finns ju en massa olagligheter som gör att man får röda ögon, förändrade pupiller etc. Men det kan ni spekulera i lika bra som mig ! ok? Kommer ihåg hur jag gick fram till en "inne kille" under tennisveckan i Båstad (som alla vet antar ja men ändå). Jag frågade honom varför i hela livet han hade solglasögon på sig mitt i natten. Han hade inget svar på detta och jag gick skrattandes därifrån med en drink i handen. Antar att detta är det svar skulle få av Dessie, hon vet nog knappt vad hon själv heter. Eller vad tror ni ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0