Dessies kända rappare!

Jag kollade upp med en källa som vill vara anonym vem denna killen var.. Då jag hade för mig att denne kände killen! Vilket var sant! Killen hon skriver om som verkar vara SÅ känd är inte så bra som det låter, varför tror ni han skriver låtar till fjortis dessie :O HAHA! Jag citerar: "Han är en arbetslös rappare som inte tjänar något på sin musik" Det säger väll det mesta eller ? haha.. PINSAMT DESSIE, som vanligt försöker hon verka så jävla bra, dock brukar inte hennes blogg-ord stämma så bra med verkligheten!

Kommentarer
Postat av: ☆ Liina - Blonde Barbie Baby ☆

Men haha nej, hans låt som hon lagt upp i bloggen är ett litet klipp ur en tävling där han kunde vinna något .. blalala , han bad henne iaf lägga upp det på bloggen , så han vinner , för man vinner per klick :P så så e de !

2009-09-30 @ 06:30:46
URL: http://liinababy.blogg.se/
Postat av: sophie

denna bloggen måste jag fortsätta läsa! grymt bra.

2009-09-30 @ 10:02:24
URL: http://sopperisoppera.blogg.se/
Postat av: Fan of you

Haha sillar din blogg järnet men tänk på att nu du researchar till denna blogg så unnar du dessa fjantar med besökarstatistik och det är det som gör de kända! Men keep on going, sjukt kul.

2009-09-30 @ 10:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0