AMANDAVEMÄRDET.SE

"lalaal ni vill väll inte att Amandavardet ska vinna va?" 

"Hahah hon dissar sigsjälv så hårt. Mellan raderna så syns det hur jävla osäker och rädd hon är för att jag ska slå henne. Och lilla gumman du bör vara rädd för jag är mycket kändare än dig! Du kanske har mer läsare men jag är kändare. That's just it! Rockstar boyfriend har jag ju också! hahaha mer än vad du någonsin kommer få. Alla har dig bara som ett litet K*ull och sedan dissar! Hahahh och du vet att det stämmer!"
Läste nyss Amandavardets blogg.
Och hon hade såklart skrivit ett nytt tråkigt pinsamt sär inlägg om Paow.
Hur kan hon ha så många läsare, eller det är bara jag som tröttnar? Tror faktiskt hon är psykiskt störd.
Hoppas hon knäcker sina fingrar så man slipper hennes tragg, sen kan jag ju bara skita i hennes blogg i och försej men ja, urartar lite nu!
Hoppas verkligen inte hon tror att hon ser bra ut för ja, vi alla vet att hon verkligen inte gör det! Sen kan hon ju komma med sin "rockstar" pojke eller vad hon kallar a-lagaren hon agar om nätterna :)
Nej förlåt alla, men tycker bara hon överdriver så fruktansvärt mycket!



Kommentarer
Postat av: dennis

clean blogg ;)

2009-09-23 @ 14:00:17
URL: http://dennishull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0