GAYBLOGGAREN PÅ-G IGEN!

Gaybloggen.com
Jag förstår inte heller hur vissa människor byter vänner som en annan byter underkläder.. Ena stunden är det smutskastning och andra är det hålla handen som gäller. Fast vad vet jag, de försöker ju bara bli så kända som möjligt. Har jag inte helt fel för mig så var mannen som äger bloggen vän med Kenza innan, eller ja umgicks i alla fall.. Jag hade stannat på det spåret om jag var du, då hade du ju haft hedern kvar i alla fall :)
AMEN TOO THAT ALL MY SISTER AND BROTHERS!
Och allt snack om att färga håret brunt, om ni nu tjänar så jäkla mycket så kan det ju inte vara så svårt.. Har läst i ett par av dessa bloggar om hur de ska göra det. Ska ja skicka pengar till er så ni kan köpa färg? Hur svårt kan det vara...
This is all for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0