GRATISNAGLAR, OH FAN?!

Detta inlägg är som ni alla nog vet ifrån dessie.se! Finns så enormt mycket att kommentera om alla hennes inlägg så jag vet inte var jag ska börja, ett inlägg i taget får de vara! Hoppas ni nöjer er med det.
Tycker det är så rolig läsning när hon verkligen ord-bajsar om hur bra detta nagelföretag är. Kan det vara tydligare att hon får gratis naglar i utbyte mot att hon ska snacka om dem i bloggen? Fast att hon gör sånna här saker är ju verkligen inget nytt! Fast ja, jag hade väll heller inte sagt nej till gratis saker om jag ska vara ärlig! Men nu är det ju inte mig vi ska snacka om i denna bloggen eller hur?

Kommentarer
Postat av: Pim

Gillar din blogg!

2009-09-22 @ 21:46:31
URL: http://pimpelompen.blogg.se/
Postat av: Seb

Amen to that ! Skön blogg !

2009-09-22 @ 22:15:10
URL: http://sebastiantorres.blogg.se/
Postat av: Amy

Klockren blogg! Den roade mig i några minuter nu. :D

2009-09-22 @ 22:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0