"HEJ HEJ HEJ, JAG ÄR BARA 14ÅR!"

Dessie.se
Allvar. Denna lilla flicka är 13år. Jag orkar inte ens skriva en hel novell om hur mycket fel detta var, HUR KAN HON ENS VA POPULÄR. Hon är ju som alla andra 12-14 åringar som snor dricka av pappa för att va full på MC! ÖRK! Säger bara pinsamt!
Eller snarare, ger er detta urdraget från en låt, kan ni gissa vilken det är så får nu en kram här i bloggen!?
ENJOY:
Hej, nu ska jag berätta en saga om,
en liten gullig tjej som fyllt 14,
hon är säkert allra vackrast på jorden och,
tappar aldrig partyhumöret.
Hon brukar smyga ut och supa
och har ju nästan alltid kul.
Snart är det dags att dra ut på en fest och jag smiter ut bakvägen
Det är ju bäst så man inte blir sedd,
min pappa dödar mig.

Kommentarer
Postat av: N Bitch

som sagt pinsamt:P ny design på bloggen kika in:)

2009-09-26 @ 00:40:53
URL: http://nbitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0