HISSAR / DISSAR

Idag ska jag dissa två saker!
Nummer 1:
Varför: Jo detta tror jag är det tråkigaste bloggen på hela blogg.se! Han skriver aldrig något, och när han väl gör det är det typ: "Idag ska jag träffa xxx, vi ska shoppa sen festa! Hörs sen" OJ VAD JÄVLA KUL att läsa liksom!? Jag tycker verkligen inte det i alla fall!
Nummer 2:
Varför: Tyckte bara hela hennes nya design var så FRUKTANSVÄRT tradig. Hade jag varit en av de största inom denna www värld (i sv iaf) Så hade jag ju i alla fall gjort en ordentlig header, den hon har nu hade jag kunnat göra bättre i paint. Så behöver du hjälp paow (vilket du gör) så hör av dig till mig!
--
I know you love me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0