Kenza diss, hiss eller miss?

www.kenzas.se - förlåt..
Förlåt.. Vet inte alls vad jag själv tycker om detta.. Kenza är ingen sådan bloggare som jag känner agg emot! Men är det okej att dissa dem ändå? Ge gärna synpunkter om vad ni tycker. om jag bara ska koncentrera mig på blondinerna ?! Men detta var något som jag tyckte ja kände igen, bilden alltså! Både Dessie, Kissie och Kenza har alltså ätit mat från en plastbox idag.. WHY?! Det känns ju onyttigt fast att det är en sallad, tar typ 10min att göra en god sallad med kyckling och så ?! menmen.. de får ju göra som de vill.
Är bloggyrket så pass jobbigt och ansträngande att man inte ens kan skiva en tomat och en gurka själv?
Tar det verkligen så mycket på krafterna att leva livet och göra allt man vill, imed ingen verkar gå i skolan (vissa hr gått ut ja VET)..
Ja, jag vet inte.. blir bara rädd vart dessa nissar är påväg, är pressbyrån nya MC ?

Kommentarer
Postat av: niinoow

Världens coolaste blogg!!

2009-09-30 @ 22:31:15
URL: http://niinoow.blogg.se/
Postat av: LIFE LIKE SHIT

Haha bra skvallerblogg!

2009-09-30 @ 23:17:59
URL: http://lifelikeshit.blogg.se/
Postat av: m

Nae kenzas blogg är nice, men satsa på blondinerna!! (=

2009-10-01 @ 19:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0