Kissie, Dessie, Paow, Rahlenfeldt = samma person?!

Alla bloggare tar upp ämnet fetma idag.. Kan det kanske vara för att den "kändisen" Anna Anka tog upp det i gårdagens program av h.fruar. ? I think so.. Det hade kanske vatt kul om de hade skrivit om olika saker.. men de tar till och med samma bilder i sina bloggar! Som ni ser här ovan är det ett inlägg från Kissies.se, går ni in på paow.se så står det typ samma text och exakt samma bilder! Dock så lade paow upp sitt inlägg ett X antal timmar före vår kära skandaldrottning! Så Kissie börjar härma paow nu? HAR ALLA BLOGGARE IDE TORKA? förstår dom inte att det inte bara sabbar för deras läsare utan även mina.. Snälla, har erat blekningsmedel trängt in i era hjärnor så ni måste rippa varann rakt av ? Det är min fråga till er alla?!

Kommentarer
Postat av: Alex Bring Palm

hahahaa fyfan vad härlig kommentar :D ! HAHAHAHAHHAHA ! fan önskar att man hade knullat någon av dessa idioterna så man sedan hade kunnat hänga ut dom. men när det kommer till mig och alexandra eller mig och paow tror jag det är ganska kört. får försöka med amir istället ;D

2009-09-30 @ 02:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0