KISSIE UGGSEN?!

Det roliga är hur Kissie vill ta CRED för allt? Dessa skorna hade tjejerna i min klass för 4år sedan men Kissie hade dem förra året och då är det hennes trend? Då kan det ju lika gärna va min trend som hon härmar?!?!?!, VÄX UPP, världen cirkulerar verkligen inte runt dig! Det är som om jag hade lagt upp dagens bild å sagt att allt jag hade på mig var en F.W.Y trend? men ja.. seriöst, du är sämst och självgod:) Alla fattar antagligen hur rätt jag har! :D:D
(orkar inte vara mer kreativ, festen kallar igen!)
Upsaderar från festen för er skull, hope you like it!
Spread the word too all your friends!

Kommentarer
Postat av: Maya Melissa Arfvidson

HAHA. Jag menar det med. Men Kissie, paow & Dessie är ju FÖRST med ALLT :O Enligt dom dvs

2009-09-20 @ 15:02:02
URL: http://mayamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0