KISSIE.SE

Ja detta är då headern på hennes nya blogg. Tycker faktiskt att bloggen ser stilren ut men verkligen inte mer, ingen WOW-effekt precis. Fast vad finns det inte att störa sig på hennes blogg.. Kommer bli tunnhårig på grund av denna bruden. Hemskt. Men ja vet faktiskt inte vad jag ska säga? Hissa eller Dissa, vad säger ni ?
---
Sedan till hur hon hela tiden traggar om att hon är nummer 1. Hon är ju där och vänder ibland, tyvärr. För hon kommer ju aldrig att bli större än Kenza/Blondinbella i folkmun. Det hoppas jag verkligen inte i alla fall. Den dagen denna lilla fjortis wannabie barbie eller vad man kan kalla henne verkligen kan kalla sig nummer ett ska jag springa naken på stureplan! Sen får man väll skriva ut sina känslor så att folk ska förstå att man inte kan låta henne vara bäst i denna www-blogg värld :) Sen att antagligen 89% av hennes läsare är för att skratta åt henne är ju en annan sak, som hon själv säger "ni hatar mig, jag hatar er, men ni gör mig känd =pengar"
Vad säger ni damer och herrar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0