TACK!

Jag vet att det är dålig update idag men seriöst, jag har med ett liv? Datorn e med på festen så att säga.. Sen så har det inte kommit upp ngt att "skvallra" om idag! Men som sagt det är fredag och alla festar idag så ja.. Hoppas ni kan lösa gamla inlägg och så om ni nu är hemma och tråkar!
Vill också tacka för de fina mail jag fått, printar ett till er som en Alex Bring Palm har skrivit.. Hoppas detat är okej för honom! Annars för han stämma mig eller något så tar jag bort inlägget!
ENJOY!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaha gillar din blogg skarpt =D!

2009-09-25 @ 19:21:53
Postat av: Alex Bring Palm

Du får lov att citera mig när du vill, för detta är så jävla underbart! Du lyckas summera de största levande idioterna på ett så jävla snyggt & bra sätt! Till och med min mamma läser din blogg och DET är respekt! Keep up the good work :D !

2009-09-26 @ 16:56:20
Postat av: Alex Bring Palm

Du får lov att citera mig när du vill, för detta är så jävla underbart! Du lyckas summera de största levande idioterna på ett så jävla snyggt & bra sätt! Till och med min mamma läser din blogg och DET är respekt! Keep up the good work :D !

2009-09-26 @ 16:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0