YOUVE WON A SHOT WITH.. i get so tired of all the "shots"!

Rahlenfeldt.blogg.se
Ja nu är det ju såhär att jag måste ju följa alla de "roliga" bloggarna, eller ja.. De man kan ha roligt med och åt! Det här med att man kan vinna chanser att träffa den den den och den.. Varför måste alla köra på det spåret?! Denna gången var det Krilleboooiii eller vad han kallar sig, eller oj förlåt, Nu ska han ju köra en mer mogen stil så han är ju ingen booii längre, MY BAD! Men ni fattar nog vem jag snackar om, annars ser ni bloggen här ovan, där jag också lånade bilden! Tackar för den pojken "min". Jag kanske skulle satsat på att vinna alla de tävlingarna som dessie, kissie, pussie, catty och allt vad det heter har sen kunde ja skrivit om allt till er ! Det hade ni gillat hoppas jag. Men ni kan ta det lungt, inom snar framtid kör alla en omgång till och då har jag chansen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0