Amir, smittad av Kissie!?

Alla vet att Amirs syster gjort en blogg.. Han länkar ju henne i vart inlägg! Blev tipsad om detta nu.. Ganske sjukt faktiskt, tyckte synd om tjejen:) Så tänkte att jag kunde lägga upp de på min blogg med så får hon en liten LÄNKNING av mig med, dock inte lika stor som amirs skulle ha varit men ja, därav ordet liten först:)

Ja, svårt att se vad det står så skriver ut det också:
"Gaybloggen-killen Amir mailade mig och var intresserad av min designhjälp. Hans syster Amina skulle nämligen börja blogga. Hon gillade designen ovan väldigt mycket och nu ligger den på hennes blogg!

Men jag måste säga att jag är jävligt besviken. Jag har alltid trott att Amir var en schysst, gullig kille. Det är ju så han försöker framstå i sin blogg. Bög och glad. Så är inte fallet i verkligheten... När vi mailade varandra var han inte särskilt trevlig alls och brydde sig inte om mina din-blogg-är-asbra-komplimanger. En sekund efter att jag la in designen i Aminas blogg så bytte hon lösenord och efter det slutade Amir svara på mina mail överhuvudtaget.

Jag gav henne designen GRATIS i hopp om att få en länk från Amir,
eftersom det var han som fixade allt detta åt henne. Vanligtvis skulle denna design kosta över 300 spänn med tanke på att jag fick sitta och lägga in reklam också. För det är väl självklart att jag vill ha en länk av honom? Då skulle min design-business rulla igång rejält. Han om någon borde veta att vi alla vill lyckas här i världen. Men inte fan kunde han bjussa på en länk. Generöst Amir. Du sjunker ju för i helvete till Kissies nivå. Trodde du ogillade hennes omogna beteende.

Så alltså har jag slitit länge i onödan för att tillfredställa två själviska människor. Jag gav till och med upp några av de inplanerade sakerna under dagen, för att visa att jag är proffsig och snabb. Härligt. Jag blir ledsen... Tycker att det är trist att alla "kända" personer tror att de kan bete sig som svin..."


Sjukt dålig stil tycker jag, inte så att han hade förlorat något på en liten LÄNKNING eller?
Ja Ja, fet diss till amir samt en hiss till Bloggdesignern!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Tack så jättemycket för länkningen! Vad glad jag blir!! :)

2010-02-22 @ 23:07:14
URL: http://liddie.blogg.se/
Postat av: stellans

äsch jag tycker bara hon överdrev det där egentligen. varför kan folk inte göra saker för att vara snälla nu för tiden, istället för att anta att man alltid ska få något? :p

2010-02-23 @ 00:29:57
URL: http://stellans.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0