Dessie goes to Kissies native country, Poland!

Såja, nu ska Dessie åka till polen! undra om kissie ska med, ja hon e ju halvt därifrån :D!
Verkar som hon å Bregott ska dit för att festa?! haha, vem åker till polen för att festa liksom.. Ja, jag skulle aldrig få för mig det i alla fall :) Men men, smaken e som baken å har man inte råd med att åka till något bättre ställe än Polen så ska man ju va glad ändå. Man ska ju va glad för de man har eller hur man brukar säga!
Lägger upp hennes bilder med, tyckte hon såg så "söt" ut på dem, hehe!

Kommentarer
Postat av: Shibby

fattar dock inte hur hennes mamma släpper iväg henne om dom nu ska åka själva vill säga xD hade jag frågat min mamma om jag fick åka med min pojkvän till polen själv när jag var 15 hade det varit ett blankt nej, det hade inte varit tal om saken!

2010-02-12 @ 02:38:04
URL: http://shibbythatsme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0