Dessie planerar otrohetshämnd!


Detta inlägget hittas på Dessies blogg nu. Hon har ju inte skrivit på ett tag så ja, vad skulle man vänta sig? Det handlar ju alltid om otrohet osv?! Nya killar, ja ni vet hur det brukar vara :) Nu skriver hon att hennes kille varit just otrogen!
Som vanligt så skriver hon om hur allt löste sig.. Paow skrev ju för ett tag sedan att hon inte kan va utan xxx i 2 dagar?! Så ja, hon hade väll ingen annan i närheten den natten ;) haha!
Hon skriver sedan: "Dock har han ju fortfarande varit otrogen, så ja, jag kan ju säga att det finns lite saker kvar för mig att göra! ;)"
Man kan ju undra vad hon menar med det.. Jag tolkar det i alla fall som att hon ska hämnas med att göra samma sak.. Tror ni inte, som den lilla slampa hon är :)

Kommentarer
Postat av: josfin

hörre du, finns de mkt mer o fixa med din design tycker du? så många timmar som ligger bakom den haha, jo ska se m jag hittar ngt o äta e mega hungig nu .. o låssas va smal, tycker du jag e tjock ? jo kör försiktigt !! pusssssssssss

2010-02-02 @ 18:28:10
URL: http://josefinsvan.blogg.se/
Postat av: Elin

Det är fan rätt!! USCH

2010-02-02 @ 18:46:38
URL: http://elinlisamathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0