Kissie är en rasist? (hon är ju dock polack själv)

Kissies enormt rasistiska inlägg. Hon vill som vanligt ara få uppmärksamhet, men liksom, väx upp NÅGON gång :S Hon är ju hatad av alla. Jag hade ju lagt ner min blogg om jag var så hatad som henne!!! menmen, inlägget med lite kommentarer! Men, Kissie är ju halvpolack?! HAHA BUSTED!


-------------------------------------------
Lite kommentarer som fanns under detta inlägg. Tror de talar ganska bra om vad människor i allmänhet tycker om denna inkompetenta lilla medelklass saken :S:



(Fast ibland är det ju svårt att fatta vad folk skriver, som de ovan tex.. Hon hotar dock henne, vilket kul:D)

Kommentarer
Postat av: Angiie

Man behöver inte vara invandrare för att vara ghetto tjej, jag vet PRECIS vad hon menar och jag känner en hel del helsvenska såna tjejer.

2010-02-10 @ 10:45:50
URL: http://angiies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0