Kissie - Läsar dissad!

Hade fått ett mail från en läsare innan. Jag har ju mycket för mig just nu och har svårt att hinna med å göra en massa inlägg till er. Därav blir jag SUPER glad när jag får inte bara tips utan klara inlägg som bara är att lägga upp. Tillan du är ett föredöme!
Nu låter jag mailet ta över:
"Nu har jag lagt märke till en kissie miss IGEN !
Ruta nummer ett, uppe vid axeln, seriöst, vad har hon försökt med ?
Ruta nummer två, under bröstet, har lilla kissie försökt att sudda ?
Ruta nummer tre, på låret, ja, där har vi också försökt att sudda ..
Pinsamt !"
- Tillan
-

Kommentarer
Postat av: Tillan

Aaah :) Tack !

2010-02-23 @ 20:48:15
URL: http://snyggtillan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0