Sanningen bakom Kissies och Amirs hundköp!

Hade fått ett ganska kul mail såg jag när jag kollade för en stund sedan! Det var nämnligen Emma Leffler som hade skickat, ja hon som ska sälja en hund till Amir. Det har ju varit mycket snack om varför ni inte Kissie ska köpa sin hund av henne! Men nu fick jag alltså sanningen skickad till mig, låter mailet ta över:



(så det ska bli lättare att läsa så skriver ja ut det med)
.
''Hej! jag heter Emma och jag har en liten chihuahua uppfödning.
Jag vill bara rätta till det Kissie skrev i sin blogg, hon skrev att det var hon
som tackade nej pga att valparna inte har stamtavla.
Det som amir skrev stämmer, jag fick reda på hur de såg ut hemma hos alexandra
så jag bestämde mig för att komma på en förklaring till varför hon inte kan köpa en valp av mig.

Jag har alla konversationer sparade men dom tänker jag inte gå ut med i nuläget.
Det jag vill komma fram till är att det var JAG som tackade nej till henne, och inte hon.
Det första jag sa till henne var att valparna inte har stamtavla men att dom är renrasiga.

Sen när jag berättat för henne att hon inte kan köpa en hund av mig så sa hon: Jaha okej, vet inte vad jag ska säga.?
Och då sa jag att jag kan hjälpa dig att hitta en annan bra uppfödare, jag menar jag kan ju inte hindra henne från att
köpa en hund om hon redan har bestämt sig, men jag vill inte att en av mina valpar ska hamna hemma hos henne.

Då sa hon: Ja, gud vad snällt
Och då frågade jag vad hunden fick kosta som mest och om hunden behöver ha stamtavla.
Priset spelar ingen roll vad hon svarade men hon sa att stamtavla inte var det viktigaste, bara den är renrasig och mår bra.

Jag blir så trött på att hon måste ljuga för sina läsare för att det ska låta bra från hennes håll. Jag har ALLA konversationer sparade
så säger hon något annat så skickar jag in allihopa till dig. (både printade och sparade)

Kissies beteénde nu i efterhand gör mig bara ännu gladare att jag inte sålde en valp till henne. Det bevisar bara hur otroligt osäker och omogen hon är. Mvh Emma''.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0