Tjejen som sa slampa till Kissie talar ut!

Skrev ett inlägg igår om ett av kissies inlägg. Det hade kommit fram tjejer till henne.. (Detta inlägg).
Tjejen som kom fram till henne har gjort ett svar på tal i alla fall! Eller ja, ett inlägg som förklarar att tjejen hatar henne skulle man väll kunna säga!?
En annan sak som är ganska kul med hennes inlägg är bilden som hon har med.. Det är nämnligen jag som gjort bilden! Tror nästan det var de första inlägget jag gjorde :) Men men, bevis för de finns längst ner så ni slipper bläddra tbx.. (ja ni ser att den kommer ifrån fuckwithyou.se). Som straff för att hon bara tog min bild utan att säga vart ifrån den kom så länkar ja inte henne :)
what comes around goes around, eller vad man brukar säga :D


Här kommer tjejens inlägg:

Min lilla bild xD

Kommentarer
Postat av: - [ M I L A N I S T A ] -

SV: Ja men hallå :S jag sa inte ens att det va min bild eller hur? Jag brukar oftast leta efter bilder på google. Om du inte har märkt det så är det MINA bilder med min bloggsida på ;)

HAHAHA rolig du är ;) jag har inte ens bett om en länkning.

2010-02-07 @ 18:20:13
URL: http://milanistas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0