yousef svarar paow.

ja de är ju inte så svårt att döpa vem som helst till just vad man vill på sin mobil.


paows blogg:




Den pantade blondinen verkar inte ge upp. Jag tror nog att hon har glömt en grej, så dålig hon är. Om ni är så smarta så kolla på datumet på bilden: 10.02.07. dvs för 4 dagar sen, hmm? tror inte jag pratade med dom då! Idioter; borde nog kolla datumet innan de publicerar något!

Paulina och dennis verkar inte ge upp. Hon är ALLMÄNNT dum i huvudet, en pantad blondin som lever på att tycka och tänka som hon vill. Stackars lilla tjej som ännu inte växt upp. Så Allmännt efterbliven. De ändrade förmodligen Paulinas namn på Dennis mobil och så skickade hon över ett vanligt sms, inte så svårt med det.Hon är gjord av självaste lögnerna!

Hon av alla personer borde inte sitta och ljuga ihop massa saker så som att jag har haft sex med si och så. För mig så är det en självklarhet att hon sitter och ljuger ihop massa, hon är ju ändå en 16 årig fjortis. Dom vågar inte erkänna sanning utan ska sitta och hitta på massa!!

Jag tror inte att jag behöver sitta här och försvara mig för en fjolla och en dum fjortis som sitter och skriver massa skit. Är ju trots allt upp till dom att skriva det dom vill. Jag skulle kunna sitta här och hitta på massa som att Paulina har haft sex med Alex Moreno, men skyller ifrån sig på en viss annan person för att det inte ska gå några rykten?!! hm. Hon och Dennis är bokstavligt två fittor, En fjolla och en fjortis, båda börjar på F, perfect match! Tycker det är så synd. Borde nog ta och köpa en bok till henne för att hon ska sluta lägga sig i andras liv.

När vi var i Göteborg så gick jag ut på krogen, det gjorde jag. Jag drog dit med några som Paulina tydligen kände. Paulina var hemma hos en tjej tillsammans med Olgaisabell (belleofsweden), aliette, amir och någon till, kommer inte ihåg namnet. Därifrån så drog vi vidare till en klubb i avenyn. Jag lämnade inte henne ensam, utan hon skulle tydligen festa med dom och att det var helt okej, eftersom att jag inte direkt är för hemmafester. Klubben jag var på låg samtidigt precis intill hotellet och inte någon annanstans. Att hon gick tidigt var inte mitt fel! Hon kunde lika gärna ha stannat kvar och mött upp mig efteråt!
Seriöst, bruden har inget liv. Hon borde verkligen börja skolan och lära sig att det inte är fint att ljuga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0