This is me, NOW!

Tror inte någon kan förstå hur trött jag är just nu.. En pizza TACK! Fy fan, jävla cirkelpass :S
Känns som om det är ngt som hänger över mig, vet inte vad med fy fan vad jobbigt allt är just nu.. Men Men jag kommer väll på vad det är:) Kan ju va att min lilla fröken gjorde ett helt SINNES prov till oss i fredags, vem vet? Tack för de provet, it made my day. Sen att de har tagit bort vårat old schema så man kan ej se när omprovet är om det nu skulle bli aktuellt. Eller så kanske det är att man har ett brev till Tanzania som skall vara klart till ons å ett arbete till fredag. Sist men inte minst kan det ju vara att vi inte får skriva in oss på nästa kurs för att de e så sega med rättning.. Så ja, no money this month either!

Kommentarer
Postat av: Bögjävel

Vad bra, jo det är helt okej med mig. Jag är så trött. Vad gör du för något?

2010-01-25 @ 23:54:18
URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0