Kissies RADERADE inlägg!

''Imorgon ska jag ha mitt andra möte med MTV, fast via skype haha! Min manager – jag – en hemlig person som ska vara med i programet – + en till ska sitta och prata med dom som är borta i London tror jag det var.. Spännande! Och det roliga är att verkligen min engelska är bäst mellan mig och min manager haha!

Jag tycker verkligen det är jättespännande det här med MTV eftersom programet ska visas i över 29 olika länder..! Ballt va?! Så hoppas det går bra, men det tror jag..

Satt sist och pratade med en tjej från MTV-london och hon satt och läste min blogg under tiden. Hon var verkligen fashinerad över mitt liv och hur stort allting är här i Sverige. För det är det verkligen! Men det blir roligt att få sträcka på benen lite och röra mig utanför Sverige.. *uuuuh*''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0